Temat odcinka: Dlaczego credo jest ważne?
Dziś wraz z Łukaszem Januszkiem i Tomaszem Niemcem porozmawiamy o credo, czyli odzwierciedleniu wartości w organizacji. Często mylnie uważamy, że jego główna funkcja to marketing, zapominając o tym, że może nam pomagać radzić sobie w trudnych sytuacjach.
Czy spotkał*ś się z sytuację, że credo firmy mówi, że najważniejszy jest pracownik, a w rzeczywistości firma zachowuje się zupełnie inaczej.
Zagranie celowe, czy też niezrozumienie celu posiadania credo?
O tym wszystkim porozmawiamy sobie w odcinku w części pierwszej podcastu.
A w części drugiej:
Just one more thing:
- Tomek - Daniel Vacanti - When It will be done
- Bartek - Susan Cain - Quiet: The Power of Introverts in a World That Can’t Stop Talking
- Żółw - Albert O. Hirschman - Exit, Voice, and Loyalty: Responses to Decline in Firms, Organizations, and States